Ανεξάρτητος, πρωτοπόρος, παγκόσμιος με το PAOK TV!

Μοιραστείτε αυτήν την ανάρτηση:

Η πιο ηχηρή απάντηση και το πιο ξεκάθαρο μήνυμα που έστειλε ποτέ ολόκληρος ο «ασπρόμαυρος» οργανισμός προς πάσα κατεύθυνση: «Κύριοι, ο ΠΑΟΚ είναι ανεξάρτητος και δεν εκβιάζεται»!

Το πρότζεκτ που έβαλαν μπροστά οι νταμπλούχοι Ελλάδας, με την απόφαση τους να «παίξουν μπάλα» μόνοι τους, σ’ ότι αφορά τα τηλεοπτικά δικαιώματα της ομάδας, είναι ένα ξεκάθαρο μήνυμα «μπορούμε και μόνοι μας». Ο «Δικέφαλος» δεν υπέκυψε σε κανένα είδους εκβιασμό, δε μείωσε στο ελάχιστο την αξία του ως την ομάδα η οποία κατέκτησε ένα αήττητο πρωτάθλημα και το πρώτο νταμπλ της ιστορίας.

Στη Μικράς Ασίας θεωρούν ότι το εγχείρημα του PAOK TV μπορεί να σταθεί με απόλυτη επιτυχία και τα νούμερα (46.000 συνδρομητές) που σημειώθηκαν από το πρώτο παιχνίδι στην Ελλάδα, το οποίο μεταδόθηκε μέσα από τη διαδικασία του pay per view, έρχονται να διαφοροποιήσουν την κουβέντα γύρω από τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων. Ας μην κρυβόμαστε, οι «ασπρόμαυροι» ρίσκαραν, αλλά κατάφεραν να ταράξουν τα νερά και να αλλάξουν  το τοπίο των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.

Ο ΠΑΟΚ της εποχής Ιβάν Σαββίδη μας έχει αποδείξει ότι μπορεί να υποστηρίξει μια τέτοια πρωτοποριακή κίνηση για τα δεδομένα του ελληνικού ποδοσφαίρου. Έχοντας τη γνώση και το «know how» από τέτοιας μορφής εγχειρήματα οι άνθρωποι του «Δικεφάλου» τόλμησαν, άφησαν στην άκρη την εύκολη λύση του OPEN και εξέλιξαν το επίσημο κανάλι της ομάδας, που είχε ξεκινήσει από το 2017 και φέτος το καλοκαίρι μεταδίδοντας ζωντανά όλους τους φιλικούς αγώνες προετοιμασίας.

Η απόφαση για να ξεκινήσει η μετάδοση των εντός έδρας αγώνων μέσα από την πλατφόρμα του PAOK TV πάρθηκε το βράδυ της περασμένης Δευτέρας πριν από τον πρώτο αγώνα με την Σλόβαν στην Μπρατισλάβα. Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ, Χρυσόστομος Γκαγκάτσης, στο Δ.Σ. της Λίγκας έκλεισε πολλά στόματα με τις απαντήσεις γύρω από το συγκεκριμένο εγχείρημα και τον τρόπο που αποφάσισαν οι «ασπρόμαυροι» να διαχειριστούν τα τηλεοπτικά τους δίχως να υποκύπτουν σε κανενός είδους ηθικό εκβιασμό.

Οι νταμπλούχοι Ελλάδας δε θα έλεγαν ποτέ «ναι» σε οποιαδήποτε χαμηλή για τα δικά τους δεδομένα πρόταση «απλά για να πάρουμε χρήματα τα οποία δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματική αξία της ομάδας», όπως εξήγησε ο κ. Γκαγκάτσης σε μια σαφέστατη απόδειξη πως ο σημερινός ΠΑΟΚ του Ιβάν Σαββίδη και ο κόσμος του δεν έχουν ανάγκη κανέναν. Πριν από την πρεμιέρα με τον Παναιτωλικό υπήρχε το άγχος του άγνωστου, οι «ασπρόμαυροι» είχαν βουτήξει σε αχαρτογράφητα νερά και έπρεπε να κολυμπήσουν, τα μηνύματα ήταν ενθαρρυντικά, ωστόσο το άκρως επιτυχημένο αποτέλεσμα ήταν η καλύτερη απάντηση προς όλους όσοι παρακαλούσαν και εύχονταν να αποτύχει το όλο εγχείρημα.

«Το PAOK TV ήρθε για να μείνει. Ήρθε ως μια νέα λύση στα τηλεοπτικά δρώμενα για να ανοίξει τον δρόμο για μια νέα αγορά που κανείς δεν ήθελε ως τώρα να εξερευνήσει. Ήρθε για να μείνει, με την έννοια πως το μέλλον είναι προς αυτήν την κατεύθυνση όπως έδειξε και το πρόσφατο παρελθόν με τις ιντερνετικές πλατφόρμες που παρέχουν περιεχόμενο αγώνες, σειρές και ταινίες στον κόσμο», τονίζει ο υπεύθυνος Νέων Μέσων της ΠΑΕ, Παναγιώτης Αρωνιάδης.

ΕΡΕΥΝΑ-ΟΔΗΓΟΣ

Αρκετοί ήταν αυτοί, κατά βάση οπαδοί άλλων ομάδων, που κράτησαν από την πρώτη στιγμή αρνητική στάση στο όλο εγχείρημα της μετάδοσης αγώνων μέσω του pay per view. Με φθηνές, κατά κύριο λόγο, δικαιολογίες επιχείρησαν να μειώσουν την όλη προσπάθεια, ωστόσο ήρθε η διαδικτυακή έρευνα, που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 25-27 Αυγούστου από την εταιρεία «IERAX ANALYTIX», να τους διαψεύσει και να (από)δείξει ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό φιλάθλων κι άλλων ομάδων συμφωνούν με τη λειτουργία και την χρησιμότητα της πλατφόρμας του PAOK TV.

Ο ΠΑΟΚ πρωτοπορεί και ανοίγει το δρόμο και για άλλες ομάδες, που στο μέλλον ενδεχομένως να ακολουθήσουν τα βήματά του. Το 33% των περίπου 3.000 ανθρώπων που συμμετείχαν στην έρευνα θέλει κι άλλες ΠΑΕ να ακολουθήσουν το ίδιο μοντέλο στα τηλεοπτικά!

Το 86% θεωρεί ότι το PAOK TV είναι προς την θετική κατεύθυνση, το 84% πιστεύει ότι είναι πολύ πιθανό να δουν και τον επόμενο αγώνα μέσα από το PAOK TV, ενώ ο ηλεκτρονικός υπολογιστής ήταν το μέσο από το οποίο οι περισσότεροι (50%) παρακολούθησαν  την αναμέτρηση με τον Παναιτωλικό, το 29% το είδε από Smart TV και το 15% από κινητό τηλέφωνο. Τέλος, σ’ ότι αφορά τα επόμενα βήματα αυτά που περιμένει ο κόσμος είναι: Ετήσιες συνδρομές (49%), app για Smart TV (48%) και 41% γρηγορότερο streaming.

ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ-ΚΛΕΙΔΙΑ

Χιλιάδες ΠΑΟΚτσήδες από την κεντρική Ευρώπη (Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Ελβετία), την Σκανδιναβία (Σουηδία, Νορβηγία), το Ηνωμένο Βασίλειο (Αγγλία, Σκοτία, Ιρλανδία), τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία, μέχρι και τη Νότιο Αφρική, παντού όπου χτυπάει η καρδιά του ΠΑΟΚ απέκτησαν συνδρομές και για τα δύο παιχνίδια, αλλά και αυτό που ακολουθεί με τον Πανιώνιο.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ

Ο ΠΑΟΚ «έβαλε τα γυαλιά» σ’ όλους όσοι εξέφραζαν, ελαφρά την καρδία, αμφιβολίες περί της αντικειμενικότητας του επίσημου καναλιού του. Καμία ομάδα στον κόσμο, πολύ περισσότερο στην Ελλάδα των… λευκών polo, δεν θα παρείχε τέτοιες υψηλού επιπέδου μεταδόσεις αγώνων, με τους «ασπρόμαυρους» να βγάζουν μια άριστη τελική εικόνα προς τα έξω.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Ασφαλώς σε κάθε νέο εγχείρημα θα υπάρχουν προβλήματα, γι’ αυτό η ΠΑΕ ΠΑΟΚ φρόντισε να δημιουργήσει μια ομάδα (support team) που δίνει λύσεις σε κάθε απορία και πρόβλημα του οποιουδήποτε συνδρομητή. Από την περασμένη Κυριακή δεν έχει μείνει αναπάντητο κανένα email ή σχόλιο στα social media της ομάδας.

ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗΣ

Ο Ιβάν Σαββίδης μαζί με τον γιο του, Γιώργη, παρακολούθησαν δίχως το παραμικρό πρόβλημα την αναμέτρηση με τον Παναιτωλικό στην Κέρκυρα και πιο συγκεκριμένα στα γραφεία της Λέσχης Φίλων ΠΑΟΚ.  Ο ιδιοκτήτης της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ δεν έκρυψε την ικανοποίηση του για την συνολική εικόνα της πρεμιέρας. Με το που ενημερώθηκε από τα στελέχη της ομάδας για την πρόθεση τους να συνεχιστεί το εγχείρημα και στα δύο επόμενα παιχνίδια με Σλόβαν και Πανιώνιο αμέσως «άναψε το πράσινο φως».

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

  1. Ο ΠΑΟΚ δεν υπέκυψε στην πρόταση της NOVA και απάντησε με την αξιοποίηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων μέσω του δικού καναλιού
  2. Μέσα στην εβδομάδα έγιναν πολλά πραγματικά τεστ για την εύρυθμη λειτουργεία της όλης διαδικασίας, η οποία επηρεάζει και τη χρήση του VAR
  3. Τα επόμενα βήματα προβλέπουν την ανάπτυξη του όλου πρότζεκτ με τη δημιουργία πακέτων συνδρομών, της εφαρμογής για τις smart TV κ.α.

Ο ΠΑΟΚ ΔΕΙΧΝΕΙ Σ’ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ

Το PAOK TV άνοιξε ένα νέο δρόμο στα τηλεοπτικά δρώμενα του ελληνικού ποδοσφαίρου και πλέον ετοιμάζεται ν’ αναπτυχθεί κι άλλο προκειμένου να φτάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερους συνδρομητές με τη καλύτερη ποιότητα εικόνας.

Οι άνθρωποι του «Δικεφάλου» αποφάσισαν να αφήσουν στην άκρη την «ασφάλεια» του OPEN και να… ρίξουν τη ζαριά του PAOK TV. Γνώριζαν εκ των προτέρων ότι μπορεί να το «πείραμα» να αποτύγχανε, ήξεραν όμως ότι μπορεί και να πετύχει κι αν αυτό σε βάθος χρόνου συμβεί, τότε θα έχουν «ταράξει τα νερά», θα έχουν αλλάξει την ατζέντα της κουβέντας γύρω από τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ποδοσφαιρικών ομάδων και το κυριότερο θα κάνουν τον ΠΑΟΚ ανεξάρτητο και πρωτοπόρο.

Το στοίχημα της μετάδοσης του αγώνα κόντρα στον Παναιτωλικό κερδήθηκε και στις σκέψεις των «ασπρόμαυρων» είναι πολύ σύντομα το επίσημο κανάλι να βάλει κάτω από την ομπρέλα του κι άλλες δραστηριότητες του συλλόγου, (ακαδημίες, γυναικείο ποδόσφαιρο κλπ) και μέσα από αυτή τη διαδικασία να τα αγκαλιάσει και να τα στηρίξει.

Οι 45.000 και περισσότεροι συνδρομητές του πρώτου αγώνα στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου, μέσω pay per view, είναι ένα ισχυρό «όπλο» στα χέρια των παραγόντων του «Δικεφάλου», οι οποίοι είδαν με ικανοποίηση την ανταπόκριση του κόσμου σε κάτι καινούργιο και πρωτόγνωρο, ενώ παρά τα όποια τεχνικά προβλήματα υπήρξαν, όλοι παραδέχονται πως η μετάδοση της αναμέτρησης με τον Παναιτωλικό, αλλά κι αυτή κόντρα στην Σλόβαν ήταν σε υψηλά στάνταρ και δεν είχε σε τίποτα να ζηλέψει από τις μεταδόσεις αγώνων επιπέδου Τσάμπιονς Λιγκ.

Το σίγουρο είναι πως η ανταπόκριση του κόσμου δημιουργεί μεγαλύτερες ευθύνες και στη Μικράς Ασίας είναι έτοιμοι και αποφασισμένοι να συνεχίσουν να βελτιώνουν τις υπηρεσίες, ξεπερνώντας τα τεχνικά εμπόδια που πάντα προκύπτουν σε κάθε τι καινούριο. Γι’ αυτό έχει ξεκινήσει, ήδη, η διαδικασία για τη βελτίωση των παροχών και της συνολικής εικόνας προς όλους τους συνδρομητές, όπως και η δημιουργία της εφαρμογής για Smart TV.

Πείτε μας πώς σας φάνηκε το άρθρο
10Like1Love0Haha0Wow0Sad2Angry

0 Comments

Αφήστε ένα σχόλιο