Αποτοξίνωση μετά τις καλοκαιρινές διακοπές

Μοιραστείτε αυτήν την ανάρτηση:

Τo καλοκαίρι και οι διακοπές πέρασαν με όμορφες στιγμές και μεγάλες απολαύσεις, πιθανά όμως να μας άφησαν… ενθύμιο και μερικά κιλά παραπάνω. Με την επιστροφή από τις διακοπές λοιπόν έρχεται και η στιγμή για επαναφορά στα κιλά μας, στην διατροφή μας, στην άσκηση μας και γενικά στην καθημερινότητά μας.

Οι καλοκαιρινές διακοπές αποτελούν αναμφίβολα μια καλή δικαιολογία για τον εαυτό μας, προκειμένου να το ρίξουμε έξω και να βγούμε εκτός προγράμματος απολαμβάνοντας όσους διατροφικούς πειρασμούς περνούν από μπροστά μας. Την ασυδοσία της καλοκαιρινής περιόδου ωστόσο, ακολουθεί η εντατική προσπάθεια απώλειας των περιττών κιλών, αλλά και της αποβολής των τοξινών από τον οργανισμό μας.

Ένα μικρό πρόγραμμα αποτοξίνωσης ύστερα από τις διακοπές επιβάλλεται, προκειμένου να ξεφουσκώσουμε και ο οργανισμός μας να επανέλθει σε φυσιολογική λειτουργία. Οι μεγάλες ποσότητες νερού Αλλά και η γυμναστική είναι τα βασικά κλειδιά που θα μας βοηθήσουν στην επίτευξη των στόχων μας.

Διατροφικές επιλογές που θα σε βοηθήσουν να ξεφουσκώσεις αμέσως:

Νερό, νερό και πάλι, νερό. Σύμφωνα με έρευνα που είχε δημοσιευθεί στο Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism η κατανάλωση 500ml νερού μπορεί να προκαλέσει αύξηση του μεταβολισμού κατά 30%. Η επίδραση του νερού στο μεταβολισμό αρχίζει 10 λεπτά μετά την κατάποση, κορυφώνεται στα 30-40 λεπτά και μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 1 ώρα. Σύμφωνα πάντα με τη μελέτη, κατανάλωση 1.5 λίτρου νερού ημερησίως μπορεί να αυξήσει την ημερήσια δαπάνη ενέργειας κατά 48 θερμίδες. Επιτυγχάνοντας αύξηση της μεταβολικής λειτουργίας, έστω και σε χαμηλά επίπεδα, αυξάνεται η θερμιδική δαπάνη με αποτέλεσμα τη σταδιακή μείωση του βάρους, εφόσον δε σημειωθεί αύξηση της θερμιδικής πρόσληψης. Αν δεν σας αρέσει λόγο γεύσης, προσθέστε δυόσμο και κάντε το τσάι, η μεντόλη, που περιέχει, είναι ουσία που περιορίζει την πείνα σου.

Καταναλώστε περισσότερα ωμά φρούτα και λαχανικά. Δεν χρειάζεται να είστε χορτοφάγοι για να ενσωματώσετε περισσότερα ωμά φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σας. Με αυτό τον τρόπο, προσλαμβάνεται από τα φρούτα και από τα λαχανικά φυτικές ίνες και κάλιο, που σας χορταίνουν πιο γρήγορα και μειώνουν την απορρόφηση λίπους και την κατακράτηση, από την υψηλή κατανάλωση λιπαρών και αλμυρών εδεσμάτων στις διακοπές.

Μαγειρέψτε στο σπίτι. Πάρτε ταπεράκι στην δουλειά. Όταν τρώτε έξω, τα φαγητά είναι επιβαρυμένα με επεξεργασμένα σάκχαρα, trans και κορεσμένα λιπαρά και αλάτι, που επιβαρύνουν τον οργανισμό, προκαλούν πρήξιμο και προοπτικά μπορεί να αυξήσουν τον δείκτη της ζυγαριάς.

Φυλλώδη λαχανικά. Εξαιρετικά χαμηλά σε θερμίδες και περιέχουν μεγάλο ποσοστό φυτικών ινών, συμβάλλουν στη μείωση της κατακράτησης υγρών και την αποβολή των τοξινών. Κορυφαία στην λίστα το σπανάκι, το μαρούλι Αλλά και το λάχανο.

Αβοκάντο. Τα λιπαρά οξέα που περιέχει δίνουν εξαιρετική ώθηση στην γρήγορη λειτουργία του μεταβολισμού, ενώ έχει πολλές αντιοξειδωτικές ιδιότητες, που θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις γρήγορα τις τοξίνες, που έχουν συγκεντρωθεί στον οργανισμό σου τις προηγούμενες μέρες.

Μπρόκολο. Αποτελεί μια από τις κορυφαίες υγιεινές τροφές και όχι άδικα. Η σουλφοραφάνη που περιέχει, συμβάλλει στην πρόληψη πολλών μορφών καρκίνου, ενώ η κατανάλωση του στα στο ήπαρ με τέτοιο τρόπο που βοηθά τη μετατροπή των τοξινών σε άλλες ουσίες, που αποβάλλονται πανεύκολα από τον οργανισμό μας.

Μπες σε πρόγραμμα ώρας. Δεν είναι τυχαίο αυτό που λένε, τρώγοντας χάνεις τα κιλά. Κι όμως, αν ξεκινάς με το πρωινό σου και αναλόγως 3 ώρες περίπου δίνεις στον οργανισμό σου κάτι θρεπτικό, όχι μόνο δεν πεινάς, αλλά ενεργοποιείς και τον μεταβολισμό σου με αυτόν τον τρόπο. Τηρώντας φυσικά αυτό που λένε, το πρωί να τρως σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν πλούσιος και το βράδυ σαν φτωχός, και μην ξεχνάς τα snack  ενδιάμεσα, πάντα θρεπτικά.

Και τελευταίο και καλύτερο,  άσκηση. Ναι, ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις, αν φυσικά είσαι από αυτούς που σταμάτησαν το καλοκαίρι. Και πως αλλιώς θα ενεργοποιήσουμε τον μεταβολισμό μας, θα ξυπνήσουμε τους μύες μας και θα βοηθήσουμε την αποτοξίνωση μας αν δεν ξεκινήσουμε και λίγη άσκηση; Προτείνω στην αρχή να ξεκινήσετε με αερόβια άσκηση ( περπάτημα, ποδήλατο, ελλειπτικό, κολύμβησης) και διατάσεις φυσικά. Ποτέ μην ξεχνάς τις διατάσεις.

Βοήθησε το σώμα σου και τον οργανισμό σου γενικά να έρθει πάλι σε καλύτερα επίπεδα και βάλε νέους στόχους ώστε να έχεις κίνητρο για την επίτευξη του.

*Για οποιαδήποτε ερώτηση μπορείτε να με βρείτε στο Instagram με όνομα χρήστη ntia_fitness και στο Facebook με όνομα χρήστη Ντία Τζιώτα.

Πείτε μας πώς σας φάνηκε το άρθρο
0Like0Love0Haha0Wow0Sad0Angry

0 Comments

Αφήστε ένα σχόλιο