Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Tuesday, June 9, 2026

Κερλίδη: «Θα παλέψουμε για ακόμα έναν τίτλο»

Δημοφιλή

Για τους αγώνες του Final-4 Κυπέλλου Χάντμπολ γυναικών, στα Μελίσσια το διήμερο 10-11 Μαρτίου, μίλησε στο acpaok.gr, η Έλενα Κερλίδη.

Παρακάτω όσα δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Α.Σ. ΠΑΟΚ:

«Προετοιμαζόμαστε αυτό το διάστημα για τον δεύτερο τίτλο της σεζόν, μετά την κατάκτηση του Σούπερ Καπ, με δουλειά και πολύ συγκέντρωση. Με υπομονή και πίστη στο πλάνο μας, μα πάνω απ’ όλα με ψυχή και πάθος, θα παλέψουμε για τη διεκδίκηση ενός ακόμα τίτλου.

Πλέον, η ομάδα είναι πλήρης καθώς γυρίσαμε όλες οι αθλήτριες από την Εθνική Ομάδα, και θα δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά διότι έχουμε μπει στη τελική ευθεία. Έχουμε ένα πολύ κρίσιμο παιχνίδι από τον ημιτελικό, καθώς σε τέτοια παιχνίδια δεν υπάρχουν φαβορί. Αυτοί οι αγώνες είναι δίχως αύριο, και έτσι θα αντιμετωπίσουμε όλες τις ομάδες».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Οι Διεθνείς του ΠΑΟΚ και οι έξτρα μέρες άδειας

Οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ που είχαν υποχρεώσεις με τις Εθνικές ομάδες των χωρών τους, θα εξασφαλίσουν έξτρα ημέρες άδειας,...

Στην ίδια κατηγορία