Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Tuesday, June 9, 2026

Τερίμ: «Δεν ανησυχώ για κάτι, πέρα από τους… χαμένους βαθμούς»

Δημοφιλή

Ο Φατίχ Τερίμ είδε την ομάδα του να… παραπατάει κόντρα στην Κηφισιά και να χάνει δύο βαθμούς.

Ο ίδιος, πάντως, όταν ρωτήθηκε για το κατά πόσο τον ανησυχεί η δεύτερη σερί απώλεια ενόψει των πλέι οφ και των ντέρμπι, απάντησε: «Εμένα αυτό που με κάνει να ανησυχώ, είναι να χάνουμε βαθμούς πολύ εύκολα. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να ανησυχώ ως ομάδα. Αυτό για το οποίο πρέπει να στεναχωρηθούμε είναι που χάνουμε βαθμούς χωρίς λόγο. Για τα ατομικά λάθη δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Είναι της στιγμής. Πρέπει να φέρουμε τα ατομικά λάθη στο μίνιμουμ. Τα πλέι οφ θα είναι πολύ διαφορετικά, αλλά χάνουμε τα πλεονεκτήματα που έχουμε. Φυσικά είμαστε πολύ στεναχωρημένοι, αλλά πιστεύω στους παίκτες μου ότι θα δώσουμε τις μάχες που πρέπει».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Οι Διεθνείς του ΠΑΟΚ και οι έξτρα μέρες άδειας

Οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ που είχαν υποχρεώσεις με τις Εθνικές ομάδες των χωρών τους, θα εξασφαλίσουν έξτρα ημέρες άδειας,...

Στην ίδια κατηγορία