Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Wednesday, June 17, 2026

Ο Σβαμπ θυμήθηκε τα παλιά

Δημοφιλή

Ο Στέφαν Σβαμπ, όπως και οι περισσότεροι ξένοι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ έχουν πάρει τον δρόμο της επιστροφής για τη Θεσσαλονίκη, αφού πλέον η πρώτη συγκέντρωση του Δικεφάλου απέχει μόλις μερικές ώρες.

Ο έμπειρος μέσος των «ασπρόμαυρων» πέρασε τις διακοπές του στην πατρίδα του, Αυστρία και μάλιστα είχε την ευκαιρία να επιστρέψει για λίγο… στα παλιά.

Της προηγούμενες ημέρες ο Σβαμπ βρέθηκε στο προπονητικό κέντρο της πρώην ομάδας του, Ραπίντ Βιέννης, προκειμένου να συναντήσει φίλους και παλιούς συμπαίκτες.

Την επίσκεψη του παλιού αρχηγού των Αυστριακών αποκάλυψε ο… νέος, σε συνέντευξη που παραχώρησε.

Πιο συγκεκριμένα ο Κρίστοφερ Ντιμπόν είπε: 

«Είμαι ευτυχής που είμαι εδώ για την ομάδα, είναι κάτι ξεχωριστό. Υποστήριζα ήδη τους συμπαίκτες μου όταν ήταν ακόμα αρχηγός ο Σβαμπ. Παρεμπιπτόντως, ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ βρέθηκε στο προπονητικό κέντρο μας τις προηγούμενες ημέρες».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Σύσκεψη για την Νέα Τούμπα (pic)

Πριν από λίγο πραγματοποιήθηκε σύσκεψη μεταξύ ανθρώπων της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκο...

Στην ίδια κατηγορία