Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Wednesday, June 17, 2026

Ο Αντρίγια πάει για σημαντικό βραβείο (video)

Δημοφιλή

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ διενεργεί ψηφοφορία για το πιο όμορφο γκολ της σεζόν που ολοκληρώθηκε.

Υποψήφιοι είναι οι Κάλεντ Νάρεϊ (4 συμμετοχές), Αντρίγια Ζίβκοβιτς (2 συμμετοχές), Νέλσον Ολιβέιρα (1 συμμετοχή), Τάισον (1 συμμετοχή), Μπράντον (1 συμμετοχή), Αουγκούστο (1 συμμετοχή).

Για την ώρα ο Σέρβος εξτρέμ του ΠΑΟΚ πάει να πάρει το βραβείο με… αυτοδυναμία, καθώς έχει ήδη συγκεντρώσει το 42.1 των ψήφων του κοινού!

Δείτε τις υποψηφιότητες:




Τελευταία νέα

Σύσκεψη για την Νέα Τούμπα (pic)

Πριν από λίγο πραγματοποιήθηκε σύσκεψη μεταξύ ανθρώπων της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκο...

Στην ίδια κατηγορία