Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Tuesday, June 9, 2026

«Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη»

Δημοφιλή

Για τρίτη χρονιά θα ενισχύσει η Αβραμίνα Σεβδίλη την ομάδα χάντμπολ του ΠΑΟΚ.

«Είμαι πολύ χαρούμενη που θα συνεχίσω για άλλη μία χρονιά στον ΠΑΟΚ, σε αυτόν τον τεράστιο Σύλλογο. Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο, κ. Αθανάσιο Κατσαρή, τον έφορο, κ. Δημήτρη Χασεκίδη, και τον προπονητή, Δημήτρη Πελεκίδη, για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μου» δήλωσε η 20χρονη περιφερειακός στο acpaok.gr, προσθέτοντας: «Ελπίζω και αυτή η χρονιά να κυλήσει όπως και οι προηγούμενες δύο, δηλαδή να πετύχουμε τους στόχους τους οποίους θα θέσουμε. Εύχομαι επίσης μία χρονιά δίχως τραυματισμούς».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Oταν έγραψε «χρυσή» ιστορία στον καύσωνα της Ν. Σμύρνης

Η 9η Ιουνίου 1985 είναι μια ιδιαίτερη ημερομηνία στην ιστορία του ΠΑΟΚ, μια κι εκείνη την ημέρα εξασφάλιζε και...

Στην ίδια κατηγορία