Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Monday, June 8, 2026

Βαν ντε Βίβερ: «Χαρούμενη που ήρθα στον ΠΑΟΚ»

Δημοφιλή

Τις πρώτες της δηλώσεις ως παίκτρια του ΠΑΟΚ έκανε η νέα πασαδόρος της γυναικείας ομάδας βόλεϊ του Δικεφάλου, Ίλκα Βαν ντε Βίβερ.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Είμαι πολύ χαρούμενη που τη νέα σεζόν θα αγωνίζομαι στον ΠΑΟΚ, σ’ έναν σύλλογο όπου έχω ακούσει μόνο θετικά πράγματα για εκείνον, όπως και για την Θεσσαλονίκη, γενικότερα.

Η ευχή μου είναι να παίζουμε σαν ένας, ομάδα, φίλαθλοι, παίκτες και τεχνικό τιμ, όλοι μαζί. Τα λέμε σύντομα!».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Μακάρι να επιβραβευθεί ο ενθουσιασμός

Χαμός για το μπάσκετ και στον ΠΑΟΚ και στον Άρη. Χαμός με τα νέα δεδομένα, παρά το ότι πολύ...

Στην ίδια κατηγορία