Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Tuesday, June 16, 2026

Tσιαπακίδης: «Η επικοινωνία στον ΠΑΟΚ είναι εξαιρετική»

Δημοφιλή

Ο προπονητής της Κ-19 του ΠΑΟΚ, Πέτρος Τσιαπακίδης σχολίασε την πορεία στο Youth League αλλά και την εξαιρετική επικοινωνία μεταξύ ανδρικής ομάδας, ΠΑΟΚ Β, Κ19 και Κ17.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε :

Για το παιχνίδι με την Ακουρέιρι: «Θεωρώ ότι εμφανίσαμε ένα πρόσωπο όχι πάρα πολύ κοντά σ’ αυτό που θέλουμε να βλέπουμε, παρότι ήμασταν αρκετά καλύτεροι από τον αντίπαλο. Θα έπρεπε να είμαστε όμως πιο αποφασιστικοί, πιο αποτελεσματικοί στο επιθετικό τρίτο, για να είναι και διαφορετική η διαχείριση του παιχνιδιού αργότερα. Και φάνηκε αυτό, όταν καταφέραμε και σκοράραμε τον πρώτο γκολ, ότι πόσο πιο εύκολα γίνονται τα πράγματα. Θα έπρεπε να είμαστε πιο αποφασιστικοί, νομίζω, και με καλύτερες αποφάσεις στο επιθετικό τρίτο από το ξεκίνημα».

Για τις αλλαγές: «Είναι σημαντικό, το ξέρουν και τα παιδιά, ότι οι ποδοσφαιριστές που έρχονται από τον πάγκο είναι εξίσου σημαντικοί. Σήμερα ήταν στον πάγκο, σε ένα προηγούμενο, σε ένα επόμενο παιχνίδι, μπορεί να είναι και στην ενδεκάδα. Είναι σημαντικό και για εμάς, φέρνοντας παίκτες από την αλλαγή, να μας δίνουν πράγματα στο γήπεδο. Αλλά δείχνει και το πώς αξιολογούν και αυτά τα πράγματα από τον πάγκο. Βλέπουν το παιχνίδι, το διαβάζουν, βλέπουν δυνατά και αδύνατα σημεία, και αυτό το κομμάτι θα πρέπει να το δείχνουν και στο γήπεδο. Σήμερα πήγαν αρκετά καλά τα παιδιά που ήρθαν από τον πάγκο και ήταν και κομβικοί, θα πω, για την εξέλιξη και για το σκορ».

Για την αλληλεξάρτηση με ΠΑΟΚ Β και Κ19: «Το κλίμα έχει να κάνει με την πάρα πολύ καλή επικοινωνία που έχουμε. Ξεκινώντας από την πρώτη ομάδα και φτάνοντας μέχρι την K17, θα πω γιατί συνδέεται άμεσα με την K19 και όσο καλύτερη είναι η επικοινωνία, όπως γίνεται τώρα με την πρώτη, με την Β, με την K17, τόσο πιο εύκολα είναι και τα πράγματα ώστε να οργανώσουμε την κάθε εβδομάδα μας πιο εύκολα».

Για τη Λέγκια Βαρσοβίας: «Εμείς αυτό που θα πρέπει να αποδεικνύουμε σε κάθε φάση, αρχής γενομένης από την επόμενη φάση, από την τρίτη φάση του Youth League, είναι ότι δικαιωματικά η ομάδα μας και το πιστεύουμε πραγματικά αυτό που λέμε, θα πρέπει να βρίσκεται σε αυτή τη διοργάνωση. Θεωρούμε ότι έχουμε ένα αρκετά καλό γκρουπ, χρειαζόμαστε και τις στιγμές μαζί μας, αλλά νομίζω θα ανταπεξέλθουμε».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Βιεϊρίνια-Μάτος: Ο στόχος της σύνδεσης του ένδοξου παρελθόντος με το μέλλον

Ό,τι κι αν γίνει, η υστεροφημία τους είναι εξασφαλισμένη. Ανήκουν στους legends του ΠΑΟΚ. Στους παίκτες που σημάδεψαν με...

Στην ίδια κατηγορία