Πέρσι έγινε λάθος με τον Κωνσταντέλια. Ένα πολύ μεγάλο λάθος που κανείς δεν κατάλαβε τη λογική της σκέψης για μεταγραφή σε αυτή τη γερμανική ομάδα.
Επειδή έγινε πέρσι το λάθος, ξεκίνησαν από φέτος να φορτώνουν τον κόσμο με σενάρια για αποχώρηση. Το γερμανικό δημοσίευμα ήταν σα να το έγραφε οπαδός του Άρη: «Ο ΠΑΟΚ πρότεινε τον Κωνσταντέλια γιατί καίγεται για λεφτά».
Καλά κάνουν όμως όλοι αυτοί που μοναδικό σκοπό έχουν να πλήξουν τον ΠΑΟΚ και καίνε έτσι τις προσπάθειές τους και τα πυραυλάκια τους. Αρκεί ο ΠΑΟΚ ο ίδιος να μην τους δώσει πολλές ευκαιρίες ακόμη να τον χτυπάνε.




