Η αυλαία έπεσε για την ανδρική ομάδα βόλεϊ του ΠΑΟΚ την φετινή σεζόν, μετά την ολοκλήρωση των τελικών της Volley League και τις «μάχες» με τον Παναθηναϊκό.
Τον απολογισμό της χρονιάς έκανε, μέσα από μια ανάρτηση στα social media, ο Λάζαρο Τόρες, σημειώνοντας πως δεν μπόρεσε να βοηθήσει την ομάδα στο 100%.
«Εδώ τελείωσε η σεζόν, δεν μπόρεσα να βοηθήσω την ομάδα μου 100%, αλλά ήρθε η ώρα να προετοιμαστώ και να συνέλθω για του χρόνου και να μπω και να τα δώσω όλα ΠΑΟΚΑΡΑ μου», ήταν το μήνυμα του.




