Πέρασαν δύο εβδομάδες από το δράμα της Λεωφόρου και ο ΠΑΟΚ ακόμη δεν έχει συνέλθει από τον σοκαριστικό τρόπο που χάθηκαν όλοι οι στόχοι. Αλήθεια είναι ότι τέτοια αποτυχία, ειδικά με τον τρόπο που χάθηκαν κύπελλο και δεύτερη θέση, δεν μπορεί να περάσει έτσι…
Πριν τον τελευταίο αγώνα η ομάδα και όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα είχε εκπονήσει ένα σχέδιο για την επόμενη σεζόν με συγκεκριμένες επιλογές για παραμονή και αποχώρηση παικτών, με επιλογές για τις θέσεις που ο ΠΑΟΚ θέλει ενίσχυση, για μεταγραφικές περιπτώσεις.
Όλο το σοκ δείχνει να επηρεάζει τους ρυθμούς που κινείται το σύστημα, αφού μάλλον πρέπει να αξιολογηθεί και η τελευταία μέρα της χρονιάς.
Σε κάθε περίπτωση ο ΠΑΟΚ χρειάζεται όραμα, θέλει μία καλή και προσεκτική επανεκκίνηση, γιατί εξ αρχής υπάρχουν δύσκολα ματς μέσα στο καλοκαίρι και η Ευρώπη θα είναι μία δύσκολη υπόθεση, με τους αγώνες να κρίνονται στις λεπτομέρειες.
Ο κόσμος περιμένει με αγωνία την επόμενη μέρα και είναι σίγουρο ότι έχει μεγάλη ανάγκη για μία ομάδα που θα πρωταγωνιστήσει, θα βγάλει σωστή νοοτροπία και προσωπικότητα για να ανταγωνιστεί δύσκολους αντιπάλους, που όλο και δυναμώνουν.




