Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Tuesday, June 16, 2026

Το πρώτο που χάνει φέτος ο Σβαμπ

Δημοφιλή

Ο Στέφαν Σβαμπ καταπονήθηκε αρκετά λόγω της ίωσης που τον ταλαιπώρησε το τελευταίο χρονικό διάστημα και έτσι ο Αυστριακός μέσος έμεινε εκτός αποστολής για το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης.

Άξιο αναφοράς είναι πως αυτό είναι το πρώτο παιχνίδι στην έως τώρα πορεία της σεζόν, που ο αριστεροπόδαρος μέσος δεν βρίσκεται σε αποστολή των «ασπρόμαυρων».

Μέχρι στιγμής ο Σβαμπ μετράει 22 συμμετοχές με τη φανέλα του ΠΑΟΚ έχοντας γράψει συνολικά στο κοντέρ 1343 αγωνιστικά λεπτά. Μάλιστα, ο 34 ποδοσφαιριστής του Δικεφάλου έχει βρει ήδη τέσσερις φορές τον δρόμο προς τα δίχτυα.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

«Χορταστική» ισοπαλία μεταξύ του Ιράν και της Ν. Ζηλανδίας

Η Νέα Ζηλανδία προηγήθηκε δύο φορές το Ιράν βρήκε ισάριθμες απαντήσεις και οι δύο ομάδες μοιράστηκαν από έναν βαθμό...

Στην ίδια κατηγορία