Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Tuesday, June 9, 2026

Το μήνυμα του Στέφαν Σβαμπ για το διπλό στον Βόλο! (pics)

Δημοφιλή

O ΠΑΟΚ έφυγε με το διπλό και από τον Βόλο, επικρατώντας με 1-4 του τοπικού ΝΠΣ, με τον Στέφαν Σβαμπ να στέλνει το δικό του «μήνυμα» στον κόσμο της ομάδας, που έδωσε δυναμικό παρών στο Πανθεσσαλικό.

Ο Αυστριακός αρχηγός των «ασπρόμαυρων», που άνοιξε τον δρόμο προς τη νίκη με μια εύστοχη εκτέλεση πέναλτι, ανάρτησε φωτογραφίες από την αναμέτρηση, ευχαριστώντας τον κόσμο των πρωταθλητών για την παρουσία του.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Σας ευχαριστούμε για την απίστευτη υποστήριξη σας ΠΑΟΚάρα. Όλοι μαζί, όπως πάντα!».

Δείτε τις αναρτήσεις:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Η Super League ψάχνει τον κορυφαίο του ΠΑΟΚ

Με την σεζόν να έχει ολοκληρωθεί η Super League ψάχνει τον πολυτιμότερο παίκτη του ΠΑΟΚ την φετινή αγωνιστική περίοδο,...

Στην ίδια κατηγορία