Μετά τον ΑΣ ΠΑΟΚ (δείτε ΕΔΩ) και η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ στέλνει μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το μήνυμα μας για την «μαύρη» επέτειο της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης.
«29η Μαΐου 1453.
Η Πόλη έπεσε, μα το φως της δεν έσβησε. Στην αιωνιότητα της ιστορίας, η Κωνσταντινούπολη έγινε σύμβολο και η μνήμη της οδηγός.
Κρατάμε άσβεστη τη μνήμη, την περηφάνια μας, την ταυτότητά μας», αναφέρει στην ανάρτηση της η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
29η Μαΐου 1453.
Η Πόλη έπεσε, μα το φως της δεν έσβησε. Στην αιωνιότητα της ιστορίας, η Κωνσταντινούπολη έγινε σύμβολο και η μνήμη της οδηγός.
Κρατάμε άσβεστη τη μνήμη, την περηφάνια μας, την ταυτότητά μας. pic.twitter.com/lnChki8SoU
— PAOK FC (@PAOK_FC) May 29, 2026




