Ο Χισάμ Κανίς έχει συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και για την επόμενη σεζόν, ωστόσο δεν είναι βέβαιο ότι θα συνεχίσει ν’ αγωνίζεται με την ασπρόμαυρη φανέλα. Ο Μαροκινός μεσοεπιθετικός έκανε φέτος τη χειρότερη σεζόν του στη δεύτερη ομάδα (δεν σκόραρε ούτε μια φορά) σε σχέση με τις δύο προηγούμενες, στις οποίες μέτρησε δέκα γκολ αθροιστικά. Και μπορεί να είχε παρουσία στα περισσότερα ματς της σεζόν, ωστόσο μόλις οι οχτώ από τις συνολικά 20 συμμετοχές ήταν στο αρχικό σχήμα ενδεκάδας. Ετσι κι αλλιώς, σε μια ομάδα, όπως είναι ο ΠΑΟΚ Β΄, που κύριο σκοπό έχει να βοηθήσει έναν παίκτη από την ακαδημία στο πέρασμά του προς το ανδρικό ποδόσφαιρο, παίκτες σαν τον Κανίς, που βρίσκονται στο κατώφλι των 29 χρόνων, δεν είναι, αν μη τι άλλο, απαραίτητοι.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΙΟΥΛΙΟΥ
Οι παίκτες του ΠΑΟΚ Β΄ θα κάνουν την πρώτη συγκέντρωση για τη νέα αγωνιστική περίοδο περί τα μέσα Ιουλίου. Αρχικά θα περάσουν από εργομετρικές-ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θ’ ακολουθήσει το βασικό στάδιο προετοιμασίας. Μένει να διευκρινιστεί αν αυτό θα διεξαχθεί στο Βώλακα, όπως συμβαίνει σταθερά τα τελευταία χρόνια ή σε κάποιο άλλο αθλητικό κέντρο κι όχι σε εκείνο της Δράμας, στο οποίο θα καταλύσει η Κ-19 (κι οι υπόλοιπες ομάδες νέων του Δικεφάλου). Η τελευταία πρόκειται ν’ αρχίσει την καλοκαιρινή προετοιμασία της πιο νωρίς σε σχέση με άλλες χρονιές εξαιτίας των αυξημένων αγωνιστικών υποχρεώσεων (πρωτάθλημα-κύπελλο-Ευρώπη), που την περιμένουν την επόμενη σεζόν.




