Ο ΠΑΟΚ είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει τη Θέλτα στην Ισπανία στις 22:00 ώρα Ελλάδος, και η αντίπαλος του υποδέχθηκε την αποστολή του Δικεφάλου, με έναν… ιδιαίτερο τρόπο.
Πιο συγκεκριμένα, η πρόεδρος του ισπανικού συλλόγου, Μαρίαν Μουρίνιο, υποδέχθηκε την CEO του ΠΑΟΚ, Μαρία Γκοντζαρόβα, καλωσόρισε στα ελληνικά τους ανθρώπους των «ασπρόμαυρων», ενώ της παρέδωσε ένα παραδοσιακό δώρο.
Δείτε τα σχετικά video που δημοσίευσε η Θέλτα:





