Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Wednesday, June 10, 2026

Το φοβερό post του ΠΑΟΚ για τα εγκαίνια του μετρό! (pic)

Δημοφιλή

Η Θεσσαλονίκη μετά από δεκαετίες ταλαιπωρίας απέκτησε, επιτέλους το δικό της Μετρό, κι αυτό δεν έμεινε ασχολίαστο από τον, πάντα ενεργό στα social media, επίσημο λογαριασμό της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Πιο συγκεκριμένα, οι «ασπρόμαυροι» ανάρτησαν φωτογραφία από τη στάση της Αγίας Σοφίας, με ένα… επικό σύνθημα για πρωτάθλημα και Κύπελλο.

Το χιουμοριστικό «χτύπημα» του Δικεφάλου αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Επιτέλους, είναι αλήθεια!

Καλές και ασφαλείς διαδρομές στους Θεσσαλονικείς που υπέμειναν για χρόνια μια πόλη εργοτάξιο!

Εεεεε Οοοο, Πρωτάθλημα και Κύπελλο στη στάση του Μετρό»

Δείτε την ανάρτηση:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Δεν πήρε άδεια η Καλαμάτα, πρόστιμο για τον Ηρακλή!

Τις αποφάσεις του για τις ομάδες της Super League 2 ανακοίνωσε το πρωτοβάθμιο όργανο αδειοδότησης της ΕΠΟ. Ο Ηρακλής...

Στην ίδια κατηγορία