Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Tuesday, June 9, 2026

Το… ευχαριστώ του Κόλεφ στον ΠΑΟΚ

Δημοφιλή

Το δικό του «αντίο» στον ΠΑΟΚ, μετά από ενάμιση χρόνο παρουσίας είπε, με ανάρτηση του στους λογαριασμούς που διατηρεί στα social media ο Νικολάι Κόλεφ. Υπενθυμίζεται ότι ο Βούλγαρος κεντρικός θα συνεχίσει την καριέρα του στον Παναθηναϊκό.

Το μήνυμα του Κόλεφ:

«Ευχαριστώ ΠΑΟΚ. Ευχαριστώ Θεσσαλονίκη

Για τον ενάμιση καταπληκτικό χρόνο και για την ευκαιρία να ανταγωνιστώ στην ελληνική Λίγκα. Ένας σύλλογος που μου έδωσε πολύ περισσότερα από το βόλεϊ. Μου έδωσε φιλίες, αναμνήσεις, προκλήσεις και μαθήματα, τα οποία θα κουβαλάω μαζί μου για πολύ καιρό. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές, το προσωπικό και τους οπαδούς για το γεγονός ότι ήμασταν μέρος αυτής της πορείας.

Δεν επιτύχαμε όλα όσα ονειρευόμασταν, αλλά είμαι περήφανος για ό,τι χτίσαμε μαζί και για τον τρόπο που πολέμησα μέχρι το τέλος.

Ευχαριστώ για όλη την υποστήριξη, τα συναισθήματα και τις αναμνήσεις. Θα σας ξαναδώ».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Οι Διεθνείς του ΠΑΟΚ και οι έξτρα μέρες άδειας

Οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ που είχαν υποχρεώσεις με τις Εθνικές ομάδες των χωρών τους, θα εξασφαλίσουν έξτρα ημέρες άδειας,...

Στην ίδια κατηγορία