Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Monday, June 8, 2026

Το «αντίο» των οπαδών της Κοπεγχάγης στον Μάριο Οικονόμου (pic)

Δημοφιλή

Η είδηση του θανάτου του Μάριου Οικονόμου βύθισε στο πένθος το ελληνικό και ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, με τους συλλόγους που είχαν συνεργαστεί με τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή να προχωρούν σε ιδιαίτερες ανακοινώσεις, εκφράζοντας τα συλλυπητήρια τους για τον άδικο χαμό του. Στην Δανία και στην Κοπεγχάγη, οι οπαδοί της ομάδας θέλησαν να πουν το δικό τους «αντίο» στον πρώην παίκτη της ομάδας τους.

Κατά τη διάρκεια αγώνα της Κ19 του συλλόγου, οι φίλοι της ομάδας σήκωσαν πανό πριν από τη σέντρα της αναμέτρησης, το οποίο έγραφε: «Αναπαύσου εν ειρήνη Μάριε», δημιουργώντας μια ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά στιγμή.

Ο Μάριος Οικονόμου φόρεσε τη φανέλα της Κοπεγχάγης για δύο χρόνια, καταγράφοντας 20 συμμετοχές και πανηγυρίζοντας την κατάκτηση του πρωταθλήματος Δανίας, αφήνοντας το δικό του αποτύπωμα στον σύλλογο.

Δείτε παρακάτω τη σχετική φωτογραφία:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Μιχάλης Ψωμιάδης στη FORZA: «Και τίτλους και ανάδειξη παικτών»

Η Κ-19 του ΠΑΟΚ τα πήρε όλα φέτος, κατακτώντας το νταμπλ. Ο 42χρονος προπονητής τερματοφυλάκων του Δικεφάλου, Μιχάλης Ψωμιάδης,...

Στην ίδια κατηγορία