Ανατριχιαστικές στιγμές εκτυλίχθηκαν στο γήπεδο της Τούμπας, στην διάρκεια της φιέστας του γυναικείου ποδοσφαίρου του ΠΑΟΚ, για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Λίγο μετά την απονομή του τροπαίου, οι αθλήτριες του ΠΑΟΚ πήγαν με το τρόπαιο του πρωταθλητή, στο ειδικά διαμορφωμένο μνημείο που έχει στηθεί για τους αδικοχαμένους οπαδούς του Δικεφάλου.
Μια πανέμορφη στιγμή, αφού κανένας στον ΠΑΟΚ δεν ξεχνάει αυτούς που έφυγαν τόσο άδικα από την ζωή, για να βρίσκονται στο πλευρό του Δικεφάλου.
Δείτε παρακάτω το σχετικό video:




