Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Thursday, June 11, 2026

Το 20ό αφιερώθηκε στα αδικοχαμένα αετόπουλα! (video)

Δημοφιλή

Ανατριχιαστικές στιγμές εκτυλίχθηκαν στο γήπεδο της Τούμπας, στην διάρκεια της φιέστας του γυναικείου ποδοσφαίρου του ΠΑΟΚ, για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Λίγο μετά την απονομή του τροπαίου, οι αθλήτριες του ΠΑΟΚ πήγαν με το τρόπαιο του πρωταθλητή, στο ειδικά διαμορφωμένο μνημείο που έχει στηθεί για τους αδικοχαμένους οπαδούς του Δικεφάλου.

Μια πανέμορφη στιγμή, αφού κανένας στον ΠΑΟΚ δεν ξεχνάει αυτούς που έφυγαν τόσο άδικα από την ζωή, για να βρίσκονται στο πλευρό του Δικεφάλου.

Δείτε παρακάτω το σχετικό video:

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

«Τσάλοφ γύρνα πίσω στη Ρωσία»

Ο πρώην ποδοσφαιριστής της εθνικής Ρωσίας και νυν βοηθός προπονητή της χώρας του, Νικολάι Πισάρεφ μίλησε για τον επιθετικό...

Στην ίδια κατηγορία