Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Wednesday, June 10, 2026

Θεσσαλονίκη: Βανδάλισαν με σπρέι συρμό του Μετρό

Δημοφιλή

Άγνωστοι προχώρησαν σε πράξη βανδαλισμού, βάφοντας με σπρέι συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.

Οι κινήσεις τους καταγράφηκαν από το σύστημα ασφαλείας του Μετρό, ενώ έγιναν αντιληπτοί και από υπάλληλο της εταιρείας, όμως κατάφεραν να διαφύγουν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για πέντε άτομα, τα οποία χρησιμοποίησαν σπρέι για να βάψουν τρία βαγόνια του ίδιου συρμού.

Το περιστατικό συνέβη γύρω στις 6 το πρωί και ενημερώθηκε η Αστυνομία

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Οι νταμπλούχες στο «ασπρόμαυρο» camping των 100!

Οι ΣΦ ΠΑΟΚ Ανατολικών συνοικιών ετοιμάζουν ένα μεγάλο «ασπρόμαυρο» Camping στο Πλατανίτσι Χαλκιδικής, το τριήμερο 26-28 Ιουνίου, κι εκεί...

Στην ίδια κατηγορία