Ενίσχυση για το τμήμα μπάσκετ γυναικών του ΠΑΟΚ που ανακοίνωσε σήμερα (15/1) την προσθήκη της Αγγελικής Βιντσιλαίου, με την μορφή δανεισμού.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΑΣ ΠΑΟΚ:
«Ο ΠΑΟΚ, και το τμήμα Μπάσκετ γυναικών, ανακοινώνουν την έναρξη συνεργασίας με την αθλήτρια,...