Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Wednesday, June 17, 2026

Συγχαρητήρια στην ομάδα από Γιώργο και Νίκο Σαββίδη κι η επικοινωνία με Ιβάν

Δημοφιλή

Ο ΠΑΟΚ ήταν ο μεγάλος νικητής στο ντέρμπι της 7ης αγωνιστικής, αφού άλωσε την έδρα της ΑΕΚ με 2-0, με τον Ιβάν Σαββίδη να μοιράζει συγχαρητήρια στον Λουτσέσκου και τους ποδοσφαιριστές του Δικεφάλου.

Συγκεκριμένα, μετά το τέλος του αγώνα, ο Γιώργος και ο Νίκος Σαββίδης πήγαν στα αποδυτήρια του ΠΑΟΚ και έδωσαν συγχαρητήρια στους παίκτες για την εμφάνιση και τη νίκη στο ντέρμπι με την ΑΕΚ.

Οι δύο γιοι του Ιβάν Σαββίδη μίλησαν και με τον Λουτσέσκου στον οποίο έδωσαν συγχαρητήρια, ενώ και ο ισχυρός άνδρας του Δικεφάλου μίλησε με τον προπονητή του ΠΑΟΚ και έδωσε συγχαρητήρια στον ίδιο και σε όλη την ομάδα.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

ΠΑΟΚτσής και με τη βούλα ο Καλάθης (video)

Μέσω βίντεο η ΚΑΕ ΠΑΟΚ επισημοποίησε την σπουδαία μεταγραφή του Νικ Καλάθη, με τον πολύπειρο γκαρντ να φορά για...

Στην ίδια κατηγορία