Η αποστολή του ΠΑΟΚ επέστρεψε στην βάση της από την Ισπανία, με το τσάρτερ που μετέφερε τον Δικέφαλο να προσγειώνεται στο αεροδρόμιο Μακεδονία λίγο μετά τις 18:30.
Πλέον, οι παίκτες του ΠΑΟΚ θα ξεκουραστούν και το Σάββατο θα πραγματοποιήσουν την τελευταία τους πρόβα πριν από το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (5/10, 20:30) στην Τούμπα.
Στον Δικέφαλο, ψάχνουν το restart μετά από μια σειρά αρνητικών αποτελεσμάτων, με τους ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ να είναι αποφασισμένοι να δώσουν απαντήσεις.




