Τις δράσεις τους για την επέτειο των 100 ετών του ΠΑΟΚ συνεχίζουν οι Βετεράνοι του Δικεφάλου, που το προσεχές διάστημα αναμένεται να βρεθούν στη Γερμανία, προκειμένου να συμμετάσχουν φιλικό τουρνουά.
Πιο συγκεκριμένα, οι παλιές δόξες του Δικεφάλου θα μεταβούν στη Γερμανία (23.05 στο Βέσελινγκ, 24.05 στο Βισμπάντεν), για να λάβουν μέρος σε φιλικά τουρνουά.
Υπενθυμίζεται ότι το προηγούμενο διάστημα έλαβε χώρα στην Τούμπα και μεγάλο φιλικό τουρνουά βετεράνων, με συμμετοχή προσφυγικών σωματείων.




