Η γυναικεία ομάδα χάντμπολ του ΠΑΟΚ έφτασε στην κατάκτηση του εγχώριου νταμπλ και συνεχίζει να πανηγυρίζει την πολύ μεγάλη επιτυχία της.
Όπως συνηθίζουν μετά την κατάκτηση τίτλων τα τελευταία χρόνια, οι αθλήτριες του Δικεφάλου και το τεχνικό επιτελείο της ομάδας βρέθηκαν το πρωί της Παρασκευής (29/5) στον Λευκό Πύργο, παρέα με τα δύο τρόπαια.
Το… backstage της επίσκεψης παρουσίασε μέσα από ένα βίντεο στα social media ο ΑΣ ΠΑΟΚ.
📹 | 📍White Tower 🏆🏆🤾♀️⚫️⚪️#ACPAOK #PAOK #Womenhandball #HereIsNorth pic.twitter.com/6dsXWdlZsP
— AC PAOK | Α.Σ. ΠΑΟΚ (@AC_PAOK) May 29, 2026




