Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου, 2025

Πρεμιέρα για το ηλεκτρικό BYD Atto 2

Δημοφιλή

H BYD συνεχίζει την προϊοντική της επέλαση στη γηραιά ήπειρο παρουσιάζοντας και επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών το νέο Atto 2, ένα… μικρότερο σε σχέση με το Atto 3 ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο επιχειρεί να «παντρέψει» τις αρετές ενός συμπαγούς SUV με εκείνες ενός αστικού οχήματος.

Από πλευράς μεγέθους, το νέο Atto 2 είναι κατά τι μεγαλύτερο σε σχέση με τα συνήθη B-SUV, με μήκος 4.310 χλστ., πλάτος 1.830 χλστ. και ύψος 1.675 χλστ. Διαθέτει μικρότερο μήκος και πλάτος κατά 145 χλστ. και 45 χλστ. αντίστοιχα από το αδελφάκι του Atto 3, ενώ το μεταξόνιό του ανέρχεται σε 2,62 μ., υποσχόμενο επαρκείς χώρους στο εσωτερικό για έως και πέντε επιβάτες.

Σχεδιαστικά, το νέο Atto 2 δεν εγείρει καινά δαιμόνια ενσωματώνοντας στο εμπρός μέρος full-LED προβολείς και λεπτά φώτα ημέρας, τα οποία συνδυάζονται αρμονικά με την φωτεινή επένδυση της μάσκας. Στο πλάι ξεχωρίζει για τις διακοσμητικές επενδύσεις χαμηλά. Η «αιωρούμενη» γραμμή της οροφής διακόπτεται από ένα χαρακτηριστικό στοιχείο στο χρώμα του αμαξώματος που συναντά τις γυάλινες επιφάνειες στην κολόνα C. Στο πίσω δε μέρος, μια χαρακτηριστική αεροτομή οροφής βρίσκεται πάνω από μια φωτεινή μπάρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου συνδέοντας τα πίσω φωτιστικά σώματα.

Το BYD Atto 2 εκ των έσω

Το εσωτερικό του Atto 2 φέρει επενδεδυμένες επιφάνειες σε όλες τις βασικές περιοχές, καθώς και ενσωματωμένες χειρολαβές στις εμπρός και πίσω πόρτες – στοιχεία που είναι εμπνευσμένα από την SUV εικόνα του αυτοκινήτου. Η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει δύο ποτηροθήκες και ένα ενσωματωμένο υποβραχιόνιο, το οποίο ανοίγει προκειμένου να αποκαλύψει έναν από τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους. Ο επιλογέας έχει την εμφάνιση κομμένου διαμαντιού, ενώ η περιοχή γύρω από αυτόν περιλαμβάνει διακόπτες για ορισμένες βασικές λειτουργίες, καθώς και ένα κουμπί για την ρύθμιση της έντασης του ηχοσυστήματος και ένα μπουτόν για την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης.

Η ατμόσφαιρα της καμπίνας αναβαθμίζεται χάρη στην πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία προσφέρει άφθονο φυσικό φως σε όλους τους επιβάτες. Η αρχιτεκτονική e-Platform 3.0 της BYD, η οποία είναι σχεδιασμένη ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα, εξασφαλίζει ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο, γεγονός που εγγυάται ότι τα πίσω καθίσματα παραμένουν ιδιαίτερα λειτουργικά για οικογενειακή χρήση.

Πέρα από την καμπίνα επιβατών, ο χώρος αποσκευών του νέου Atto 2 έχει χωρητικότητα 400 λίτρων – τιμή υψηλότερη σε σχέση με από πολλά συμβατικά οικογενειακά χάτσμπακ της κατηγορίας C. Αυτή η χωρητικότητα μπορεί να αυξηθεί στα 1.340 λίτρα με την αναδίπλωση του διαιρούμενου πίσω καθίσματος.

BYD Atto 2: Ηλεκτρικά και άλλα…

Το νέο Atto 2 αξιοποιεί όλα τα πλεονεκτήματα της πλατφμόρμας e-Platform 3.0, η οποία αποτελεί τον βασικό πυλώνα όλων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της BYD. Το όχημα είναι εξοπλισμένο με την μπαταρία Blade Battery και, για πρώτη φορά σε ένα κόμπακτ μοντέλο της BYD, χρησιμοποιεί τη δομή Cell-to-Body (CTB). Χάρη σε αυτή, η μπαταρία είναι πλήρως ενσωματωμένη στο πλαίσιο του οχήματος, με το άνω κάλυμμά της να λειτουργεί ως δάπεδο για την καμπίνα επιβατών.

Η μπαταρία Blade Battery χρησιμοποιεί φωσφορικό σίδηρο λιθίου (LFP) ως υλικό για την κάθοδό της. Η χημεία LFP εξασφαλίζει υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και ανθεκτικότητας σε σύγκριση με τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου, ενώ είναι επίσης 100% απαλλαγμένη από κοβάλτιο και νικέλιο.

Αυτός ο συσσωρευτής ενέργειας είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές: κατά το λανσάρισμα, η έκδοση τυπικής χωρητικότητας έχει ονομαστική χωρητικότητα 45,1 kWh, παρέχοντας συνδυασμένη αυτονομία 312 χιλιομέτρων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. O δε κινητήρας που είναι τοποθετημένος μπροστά παράγει 130 kW, δηλαδή 177 ίππους.

Τους επόμενους μήνες, αναμένεται η κυκλοφορία μιας νέας έκδοσης του Atto 2, η οποία θα διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία, προσφέροντας έτσι αυξημένη αυτονομία. Οι προδιαγραφές αυτού του μοντέλου, καθώς και πληροφορίες σχετικά με την εκτενή λίστα του βασικού εξοπλισμού, θα ανακοινωθούν τις επόμενες εβδομάδες, προκειμένου να συμπέσουν με τo πλήρες λανσάρισμα του αυτοκινήτου στην Ευρώπη μέσα στον Φεβρουάριο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ



Τελευταία νέα

Tο συναίσθημα είναι κακός οδηγός

Έγινε κουβέντα τις προηγούμενες μέρες για το ποιοι πρέπει να αποχωρήσουν. Η βάση αυτής δεν είχε συναίσθημα. Αρχικά ο...

Στην ίδια κατηγορία