Ο Βαγγέλης Πουρλιοτόπουλος έδωσε το παρών στην πορεία μνήμης για τον Νάσο Κωνσταντίνου, εκπροσωπώντας την ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Ο συντονιστής των ακαδημιών του Δικεφάλου στάθηκε ιδιαίτερα στο μεγαλείο ψυχής των γονέων του αδικοχαμένου Νάσου, οι οποίοι, παρά τον ανείπωτο πόνο τους, συνεχίζουν να αποτελούν έναν ζωντανό φάρο υπενθύμισης για όλη την αθλητική κοινότητα.
«Στεκόμαστε εδώ με απεριόριστο σεβασμό στους γονείς του Νάσου που μέσα στην τεράστια θλίψη τους υπενθυμίζουν σε όλους ότι η μνήμη είναι ευθύνη και η ευθύνη είναι πράξη. Να είμαστε καλά να τον θυμόμαστε», σημείωσε χαρακτηριστικά μιλώντας στους εκπροσώπους Τύπου.




