Όπως είχατε ενημερωθεί, ο Δικέφαλος συνεχίζει τον προγραμματισμό του για την επόμενη σεζόν, έχοντας «κυκλώσει» τα ονόματα των Κάιλ Αλεξάντερ και Ραϊκουάν Γκρέι.
Μάλιστα, οι υποθέσεις των δύο προχωρούν, και φαίνεται να βρίσκονται σε πολύ καλό δρόμο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το συμβόλαιο του πρώην παίκτη της ΑΕΚ αναμένεται να προσεγγίζει το ένα εκατομμύριο ευρώ, για κάθε έτος συνεργασίας.
Οι δύο υποθέσεις βρίσκονται σε καλό σημείο και σύντομα, όπως όλα δείχνουν, θα υπάρχουν ευχάριστες εξελίξεις, σε αυτά τα δύο μεταγραφικά «μέτωπα».




