Το απόγευμα της Κυριακής, η αποστολή της Εθνικής Ελλάδος, αναχώρησε από την Αθήνα με προορισμό την Βουδαπέστη, ενόψει της φιλικής αναμέτρησης με την Ουγγαρία. Φυσικά, στην αποστολή της «γαλανόλευκης» που αποχώρησε για την Ουγγαρία, βρίσκονται και οι τρεις εκπρόσωποι του ΠΑΟΚ, Χρήστος Ζαφείρης, Γιάννης Κωνσταντέλιας και Αντώνης Τσιφτσής.
Η Εθνική Ελλάδος θα αντιμετωπίσει την Ουγγαρία την Τρίτη (31/3), στην φιλική αναμέτρηση που θα κλείσει τις υποχρεώσεις της «γαλανόλευκης» στην διακοπή του Μαρτίου.
Δείτε παρακάτω τις σχετικές φωτογραφίες:





