Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Wednesday, June 10, 2026

«Πέταξαν» για Ουγγαρία οι διεθνείς του ΠΑΟΚ (pics)

Δημοφιλή

Το απόγευμα της Κυριακής, η αποστολή της Εθνικής Ελλάδος, αναχώρησε από την Αθήνα με προορισμό την Βουδαπέστη, ενόψει της φιλικής αναμέτρησης με την Ουγγαρία. Φυσικά, στην αποστολή της «γαλανόλευκης» που αποχώρησε για την Ουγγαρία, βρίσκονται και οι τρεις εκπρόσωποι του ΠΑΟΚ, Χρήστος Ζαφείρης, Γιάννης Κωνσταντέλιας και Αντώνης Τσιφτσής.

Η Εθνική Ελλάδος θα αντιμετωπίσει την Ουγγαρία την Τρίτη (31/3), στην φιλική αναμέτρηση που θα κλείσει τις υποχρεώσεις της «γαλανόλευκης» στην διακοπή του Μαρτίου.

Δείτε παρακάτω τις σχετικές φωτογραφίες:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Οι νταμπλούχες στο «ασπρόμαυρο» camping των 100!

Οι ΣΦ ΠΑΟΚ Ανατολικών συνοικιών ετοιμάζουν ένα μεγάλο «ασπρόμαυρο» Camping στο Πλατανίτσι Χαλκιδικής, το τριήμερο 26-28 Ιουνίου, κι εκεί...

Στην ίδια κατηγορία