Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Thursday, June 11, 2026

Παβλένκα: «Oταν είδα τον εκτελεστή, ήμουν σίγουρος ότι θα πιάσω το πέναλτι»

Δημοφιλή

Στις ευκαιρίες που σπατάλησε ο ΠΑΟΚ για να «καθαρίσει» το παιχνίδι απέναντι στη Μπραν στάθηκε στις δηλώσεις του ο Γίρι Παβλένκα.

Για την απόκρουση στο πέναλτι της Μπραν απάντησε:

«Περίμενα να δω ποιος θα εκτελέσει το πέναλτι, όταν είδα ήμουν σίγουρος ότι θα το πιάσω το πέναλτι. Ήταν μια καλή στιγμή σίγουρα, αλλά πήραμε μόνο έναν βαθμό σήμερα».

Για το ματς και την υπόθεση πρόκριση:

«Μας πίεσαν πολύ, είναι μια πολύ καλή ομάδα, δυνατή, μας το έδειξαν. Είχαμε ευκαιρίες να “καθαρίσουμε” το παιχνίδι, δεν το καταφέραμε όμως. Αξίζαμε τη νίκη.

Χάσαμε ευκαιρία να κάνουμε μεγάλο βήμα πρόκρισης. Μένουν ακόμη τρία ματς. Όταν παίζουμε με βάση τις δυνατότητές μας θα μπορέσουμε να πάρουμε τους απαραίτητους βαθμούς για να περάσουμε στην επόμενη φάση».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

«Τσάλοφ γύρνα πίσω στη Ρωσία»

Ο πρώην ποδοσφαιριστής της εθνικής Ρωσίας και νυν βοηθός προπονητή της χώρας του, Νικολάι Πισάρεφ μίλησε για τον επιθετικό...

Στην ίδια κατηγορία