Ο ΠΑΟΚ ετοιμάζεται για την επανέναρξη του πρωταθλήματος και την απαιτητική έξοδο που έχει στην έδρα του Αστέρα Τρίπολης, για την 12η αγωνιστικής της Super League.
Οι ποδοσφαιριστές του Δικεφάλου δούλεψαν στην σημερινή (21/11) προπόνηση στο κομμάτι της τακτικής, με τους Στέφαν Σβαμπ και Τιεμουέ Μπακαγιόκο να είναι εκτός.
Η περίπτωση του Γάλλου χαφ είναι ξεκάθαρη, αφού ταλαιπωρείται από θλάση β βαθμού και η επιστροφή του στους αγωνιστικούς χώρους θα γίνει σε 4-6 εβδομάδες.
Όσον αφορά τον Στέφαν Σβαμπ, ο Αυστριακός παραμένει στα πιτ λόγω ίωσης, που τον έχει αφήσει εκτός προπονήσεων τις τελευταίες ημέρες και έτσι ο πονοκέφαλος στην θέση των χαφ για τον Ράζβαν Λουτσέσκου συνεχίζεται.




