Παρουσιάστηκε στην ΕΛ.ΑΣ., συνοδεία του δικηγόρου, του ο 23χρονος οπαδός του Άρη που είχε ταυτοποιηθεί για συμμετοχή στην δολοφονία του 20χρονου οπαδού του ΠΑΟΚ.
Ο 23χρονος είχε ταυτοποιηθεί από την αστυνομία ως ο δράστης της δολοφονίας του 20χρονου οπαδού του ΠΑΟΚ και παρουσιάστηκε με τον δικηγόρο του στην αστυνομία.
O 23χρονος οπαδός του Άρη, υποστήριξε ότι του επιτέθηκαν πέντε άτομα ξαφνικά και τον χτυπούσαν με τα χέρια. Ανέφερε επίσης οτι κάποια στιγμή ενώ ήταν χτυπημένος, είδε κάτω ένα μαχαίρι. Το πήρε για να αμυνθεί και τραυμάτισε θανάσιμα τον 20χρονο οπαδό του ΠΑΟΚ.




