Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Tuesday, June 9, 2026

Όλα άλλαξαν μετά τον Φεβρουάριο…

Δημοφιλή

Ο ΠΑΟΚ με αυτό το ρόστερ έπαιζε μπαλάρα μέχρι τον Φεβρουάριο. Μέχρι τότε ήταν όλα καλώς καμωμένα και οι παίκτες δεύτερης γραμμής που έμπαιναν σταδιακά ( και όχι όλοι μαζί) τα κατάφερναν μια χαρά.

Ξεκινάει το κακό από την μόλυνση του Ιβανούσετς που κράτησε δύο μήνες. Γίνεται η στραβή με τη θλάση του Ντέλια κόντρα στον Πανσερραϊκό, η ομάδα μένει με ένα δεκάρι και στη δύσκολη περίοδο των ημιτελικών, ο Πέλκας παίζει τέσσερα ματς συνεχόμενα. Πάει και ο Πέλκας, τότε που έπρεπε να παίξουν άλλοι παίκτες στο 10.

Έμπαιναν τα χαφ (Ζαφείρης-Μπιάνκο) και επιβαρύνονταν ο Μεϊτέ, μέχρι που έγινε το κακό. Πάει κι αυτός, πάει και ο Γιακουμάκης με φοβερό τρόπο, πάει ο Κένι, πάει και ο Ζίβκοβιτς με κάτι εντελώς λάθος που έκανε. Κάπως έτσι το ένα έφερε το άλλο.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Οι Διεθνείς του ΠΑΟΚ και οι έξτρα μέρες άδειας

Οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ που είχαν υποχρεώσεις με τις Εθνικές ομάδες των χωρών τους, θα εξασφαλίσουν έξτρα ημέρες άδειας,...

Στην ίδια κατηγορία