Οδηγούμε το νέο Hyundai Bayon

Μοιραστείτε αυτήν την ανάρτηση:

Το Bayon είναι ένα B-SUV, ίσως από τα μικρότερα του είδους και σίγουρα μικρότερο από το Hyundai Kona σε μήκος και ύψος. Για την ακρίβεια, με μήκος στα 4,18 μ. είναι κατά 14εκ. πιο μακρύ από το i20, έχει ακριβώς το ίδιο πλάτος στα 1,77 μ. και το ίδιο μεταξόνιο στα 2,58 μ. Μάλιστα, με ύψος ακριβώς 1,5 μ. το Bayon είναι κατά μόλις 5εκ. ψηλότερο από το i20.

Αυτό που κάνει το μοντέλο ξεχωριστό είναι η εντελώς διαφορετική του ταυτότητα, αφού δε θυμίζει σε τίποτα ούτε το i20, αλλά ούτε και το Kona. Με μεγάλη εμπρός μάσκα, τα φωτιστικά σώματα που αποτελούνται από τρία στοιχεία και οι εισαγωγές αέρα δημιουργούν μια μοναδική σχεδίαση και εμφάνιση. Στο πλάι, το Bayon έχει δυναμικές γραμμές που προσδίδουν αιχμηρή εμφάνιση, ενώ η πίσω κολώνα έχει σχήμα βέλους και αποτελεί ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Σχήμα βέλους όμως έχουν και τα πίσω φώτα, τα οποία συνδέονται με μια κόκκινη οριζόντια γραμμή που τονίζει περαιτέρω το πλάτος του αυτοκινήτου. Ωστόσο δεν είναι φωτιζόμενη.

Στο σύγχρονο εσωτερικό έχει δοθεί έμφαση στη μεγιστοποίηση της άνεσης των επιβατών καθώς και στην αύξηση της χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ. Η γκάμα εξοπλισμού συνδεσιμότητας περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μια οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment με ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto. Ποιοτικά και σχεδιαστικά η καμπίνα είναι ίδια με το i20. Ο χώρος φόρτωσης μετρά 411 λίτρα, κάτι που το τοποθετεί ανάμεσα στα πιο ευρύχωρα B-SUV.

Η έκδοση της δοκιμής μας είναι αυτή με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,2 λτ. και 84 ίππους, σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Εντός πόλης το μοτέρ αυτό θα κινήσει χωρίς θέματα το Bayon των περίπου 1100 κιλών. Όμως σε πιο απαιτητικές συνθήκες, όπως σε ένα ταξίδι με 4 επιβάτες και αποσκευές, το προσπέρασμα δε θα είναι και τόσο εύκολη υπόθεση. Παρόλα αυτά είναι αρκετά οικονομικό με μέση κατανάλωση κοντά στα 6,5 λτ/100 χλμ., ενώ σε ταξίδι με κλιματισμό είδαμε τιμές στα 5,7 λτ/100 χλμ. Διαθέσιμος είναι και ένας κινητήρας Turbo στα 1.000 κ.εκ. με ή χωρίς ήπια υβριδική τεχνολογία και ισχύ 100 ίππων αλλά και αποκλειστικά ήπια υβριδικός με 120 ίππους.

Το Bayon διατίθεται σε τρία πολύ πλούσια επίπεδα εξοπλισμού με στάνταρ όλη την ομπρέλα ασφαλείας Hyundai SmartSense. Οι τιμές ξεκινούν από 15.790 ευρώ στην έκδοση Exclusive με 84 ίππους και ένα πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού. Οι εκδόσεις με 100 ίππους ξεκινούν από 17.190 ευρώ, ενώ οι ήπια υβριδικές επίσης των 100 ίππων από 18.990 ευρώ

Το εσωτερικό είναι ιδιαίτερο σχεδιαστικά και με μέτριας ποιότητας πλαστικά. Ωστόσο, είναι πολύ πρακτικό και άνετο, αλλά και πλήρως ψηφιοποιημένο με δύο μεγάλες οθόνες και ευκολίες, όπως στάνταρ ασύρματο mirroring για κινητά τηλέφωνα.

Αν και θεωρείται B-SUV, το Bayon είναι στην πράξη λίγο μεγαλύτερο από ένα Hyundai i20 και προσφέρει καλύτερη εκμετάλλευση χώρων. Είναι από τα χαμηλότερα μικρά crossovers και το χαρακτηρίζει η δυναμική του σχεδίαση με έντονες ακμές και ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες.

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ C3 AIRCROSS

Η Citroen αναβάθμισε το C3 Aircross με σχεδιαστικές αλλαγές, περισσότερες ανέσεις και νέα στοιχεία τεχνολογίας. Ξεχωρίζει το νέο εμπρός μέρος που δημιουργεί μια πιο ισχυρή προσωπικότητα και ξεφεύγει από το «στρογγυλεμένο» στυλ της προηγούμενης γενιάς. Το νέο «πρόσωπο» ενσωματώνει τους προβολείς LED που είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού και μια νέα ασημί-γκρι προστατευτική γρίλια.

Στην καμπίνα, το ανανεωμένο μοντέλο προσφέρει 4 διαφορετικές αποχρώσεις και μαζί τα ακόμα πιο βελτιωμένο καθίσματα Advanced Comfort (προαιρετικά από την έκδοση Feel και στάνταρ εξοπλισμός στην έκδοση Shine). Ταυτόχρονα, έχει μια νέα και μεγαλύτερη οθόνη αφής 9 ιντσών, νέους αποθηκευτικούς χώρους και νέα συστήματα υποστήριξης του οδηγού.

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ικανοποιώντας το πρότυπο εκπομπών Euro 6d τελευταίας γενιάς. Μάλιστα ο πετρελαιοκινητήρας επωφελείται από μηδενικά τέλη κυκλοφορίας χάρη στους ιδιαίτερα χαμηλούς ρύπους. Βασικός κινητήρας είναι ο 1.2 PureTech με 110 ίππους, ενώ διατίθεται και η ισχυρότερη εκδοχή του με 130 ίππους και αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο. Σε πετρέλαιο, ο 1.5 BlueHDi αποδίδει 110 ή 120 ίππους, στην πρώτη περίπτωση με μηχανικό κιβώτιο και στη δεύτερη με αυτόματο.

Το C3 Aircross είναι ήδη διαθέσιμο στις εκθέσεις της Citroen. Η τιμή εκκίνησης του μοντέλου είναι 17.750 ευρώ, ενώ τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τα Feel Pack, C-Series, Shine και Shine Pack.

Πείτε μας πώς σας φάνηκε το άρθρο
1Like0Love0Haha0Wow0Sad0Angry

0 Comments

Αφήστε ένα σχόλιο