Το επιτυχημένο Renault Clio αποτελεί μια value for money επιλογή, δεδομένου και της οικονομίας που εξασφαλίζει το εργοστασιακό σύστημα LPG.
Αυτό είναι το Renault Clio του 2024. Θα μπορούσαμε να πούμε “Νέο Clio”, αλλά στην πράξη δεν είναι τόσο νέο όσο αρχικά φαίνεται. Βλέπετε αυτό είναι μια ανανέωση που δέχθηκε το μοντέλο πριν περίπου ένα χρόνο, χωρίς σημαντικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις, αλλά με πολλές σχεδιαστικές αλλαγές. Επίσης η έκδοση της δοκιμής μας είναι η διπλού καυσίμου, με 100 ίππους και εργοστασιακό σύστημα LPG. Δεν είναι υβριδικό, κι όμως προσφέρει χαμηλό κόστος μετακίνησης σχεδόν όσο και ένα υβριδικό αυτοκίνητο.
Το σημαντικότερο ίσως από όλα τα χαρακτηριστικά στο Clio είναι πως η γκάμα συνεχίζει και περιλαμβάνει τις γνώριμες εκδόσεις κινητήρων, χωρίς αλλαγές. Έτσι έχουμε έκδοση βενζίνης, έχουμε διπλό καύσιμο βενζίνη/υγραέριο όπως σε αυτό το αυτοκίνητο, υπάρχει διαθέσιμο στην πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech αλλά και σε έκδοση diesel. Κάτι που βεβαίως τοποθετεί το μοντέλο στον παλμό των εταιρικών πωλήσεων στην Ελλάδα, αφού είναι από τα λίγα πλέον πετρελαιοκίνητα μικρά της αγοράς.
Διαβάστε περισσότερα: https://trcoff.gr/odhgoume/pov/dokimh-renault-clio-lpg-2