Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Wednesday, June 10, 2026

Ο Σαλάχ είπε… αντίο και ευχαριστώ σε όλους στη Λίβερπουλ

Δημοφιλή

Ο Μο Σαλάχ, το βράδυ της Τρίτης, επέλεξε να παραθέσει δείπνο στους συμπαίκτες, τον προπονητή και το επιτελείο της Λίβερπουλ, μερικές μέρες προτού αποχαιρετήσει την πόλη και τον σύλλογο.

Έχοντας ανακοινώσει από καιρό πως το φετινό καλοκαίρι θ’ αποχωρήσει από τους «κόκκινους» έπειτα από 9 χρόνια τρομερής προσφοράς και έχοντας γράψει απίστευτη ιστορία με την ομάδα του λιμανιού, ο «Φαραώ» ήθελε να δείξει την ευγνωμοσύνη που τρέφει προς όλους.

Το δείπνο έλαβε χώρα στο εστιατόριο Bacaro, με τον Αιγύπτιο σούπερ σταρ ν’ αποχωρεί πρώτος, αφού έπρεπε να προλάβει και την ώρα της προσευχής…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Έρχεται η… εξομολόγηση του Τρινκιέρι (video)

Ο Αντρέα Τρινκιέρι έχει σηκώσει μανίκια εδώ και αρκετό διάστημα και μαζί με τους ανθρώπους της ΚΑΕ ΠΑΟΚ δημιουργούν...

Στην ίδια κατηγορία