Ο Ράζβαν Λουτσέσκου μοιάζει να είναι κάπως καλύτερα αναφορικά με το κομμάτι της ψυχοσύνθεσης του.
Η ατάκα του Ρουμάνου τεχνικού μετά τη νίκη επί του ΟΣΦΠ τα είπε όλα… «νιώθω ότι ανέπνευσα», είπε στους συνεργάτες του.
Ήταν μια δύσκολη περίοδος για τον προπονητή του ΠΑΟΚ, τόσο σε προσωπικό επίπεδο, όσο και σε αγωνιστικό και μετά τη νίκη επί του Ολυμπιακού τα μαύρα σύννεφα κάπως αραίωσαν. Βέβαια, αν έρθει η νίκη και σήμερα θα είναι ακόμα μια ένεση ψυχολογίας.




