Όπως έγινε γνωστό νωρίτερα, ο Ράζβαν Λουτσέσκου αναδείχθηκε ως ο κορυφαίος Ρουμάνος προπονητής της χρονιάς, και ο «αρχιτέκτονας» των επιτυχιών του ΠΑΟΚ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην οικογένεια Σαββίδη, αλλά και τους ποδοσφαιριστές του, αλλά και τον κόσμο του ΠΑΟΚ.
Ο «General» σημείωσε στο περιθώριο της βράβευσης του:
«Αυτό το βραβείο είναι ομαδικό, είναι το βραβείο του ΠΑΟΚ, για όλη τη δουλειά αυτής της ομάδας, όχι μόνο για φέτος, αλλά και για όλα αυτά τα χρόνια. Πρέπει να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου την οικογένεια Σαββίδη, τον Ιβάν, τον Γιώργο, τον Νίκο, που μου έδωσαν την ευκαιρία να αγωνιστώ σε αυτό το επίπεδο και που με στήριξαν.
Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου και τους παίκτες που είχα κι έχω. Χάρη στη δουλειά τους, τη θυσία τους, τη διάθεση τους, ζήσαμε φανταστικές στιγμές, σε μια πόλη που ζει πολύ έντονα το συναίσθημα. Ευχαριστώ όλους όσοι είναι στον ΠΑΟΚ, δίπλα μας, μέρα με τη μέρα, ευχαριστώ τους απίστευτους οπαδούς του ΠΑΟΚ και, τέλος, πρέπει να ευχαριστήσω τους συναδέλφους μου στο τεχνικό επιτελείο με τους οποίους πετύχαμε όλα αυτά».




