Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Thursday, June 11, 2026

Νίκολιτς: «Δεχθήκαμε ένα αφελές γκολ…»

Δημοφιλή

Ο Μάρκο Νίκολιτς τόνισε ότι από τους παίκτες του έλειπε ένα 5-10% ενέργειας για να φύγουν νικηφόρα από την Τούμπα, όπου αναδείχθηκαν ισόπαλοι 1-1 με τον ΠΑΟΚ.

Αναλυτικά:

«Δεχθήκαμε ένα αφελές γκολ, δεδομένου ότι πριν από τρεις ημέρες είχαμε μια σημαντική αναμέτρηση, οι παίκτες έπαιξαν πολύ καλά. Το γκολ που πετύχαμε ήταν εξαιρετικό αποτέλεσμα build up. Είχαμε κάποιες απουσίες αλλά ποτέ δεν «κλαίμε», ούτε μεμψιμοιρούμε γι’ αυτό.

Συγχαρητήρια σε όλους τους παίκτες, ήταν αφελές το γκολ που δεχθήκαμε αλλά η απόδοση ήταν πάρα πολύ καλά. Συγχαρητήρια στην ομάδα συνολικά. Συνεχίζουμε το αήττητο σερί από τον Οκτώβριο μέχρι και σήμερα.

Μας έλειψε αυτό το 5-10% της ενέργειας που χρειαζόμασταν που θα μας βοηθούσε να κλείσουμε τον αγώνα, είχαμε πολλές ευκαιρίες. Έχουμε μία μέρα παραπάνω για ξεκούραση να προετοιμαστούμε κατάλληλα για την τελευταία αναμέτρηση του πρωταθλήματος, κόντρα στον Ολυμπιακό».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Στη Ρεάλ και επίσημα ο Μουρίνιο!

Προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης είναι πλέον με κάθε επισημότητα ο Ζοσέ Μουρίνιο, με τον Special One να επιστρέφει στον...

Στην ίδια κατηγορία