Ημέρα χαράς η σημερινή (2/10) για τον Δημήτρη Πέλκα και την οικογένεια του, καθώς η σύζυγος του, Κυβέλη, έφερε στον κόσμο το πρώτο τους παιδί.
Τις ευχές της στο ζευγάρι έσπευσε να μεταφέρει μέσα από μια δημοσίευση στα social media η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
«Νέο μέλος στην ασπρόμαυρη οικογένεια. Δημήτρη, Κυβέλη να σας ζήσει», ήταν το μήνυμα του Δικεφάλου, συνοδεύοντας την ανάρτηση με μια φωτογραφία από το μαιευτήριο, και μερικές «ασπρόμαυρες» καρδιές.





