Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Tuesday, June 9, 2026

Μπάμπα: «Δώσαμε δικαιώματα στον αντίπαλο…»

Δημοφιλή

Θυμωμένοι ήταν οι παίκτες του ΠΑΟΚ, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Ράχμαν Μπάμπα, για την εμφάνιση του πρώτου ημιχρόνου, η οποία στέρησε βαθμό ή βαθμούς από το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό (2-1).

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Πιστεύω πως στο πρώτο ημίχρονο μπήκαμε μέσα στα αποδυτήρια θυμωμένοι. Στο δεύτερο ημίχρονο έπρεπε να ανεβάσουμε ρυθμό. Δεν ήμασταν χαρούμενοι με την εμφάνιση του πρώτου μισού. Καλύτερη η εικόνα στο δεύτερο ημίχρονο όχι αρκετή».

Για το αν ευθύνεται ο ΠΑΟΚ ή ο Παναθηναϊκός για την εικόνα: «Εμείς. Δεν παίξαμε-κινηθήκαμε γρήγορα με την μπάλα. Επιτρέψαμε στον Παναθηναϊκό να εκμεταλλευτεί τα κενά μας. Είχαμε την μπάλα αλλά δεν γυρίζαμε γρήγορα τη μπάλα».

Για την διακοπή αν είναι υπέρ ή κατά: «Θα μας βοηθήσει. Παίξαμε σημαντικά παιχνίδια τις τελευταίες εβδομάδες. Ίσως αυτό είναι για να ξεκουραστούμε και όταν γυρίσουμε να είμαστε σε πολύ καλύτερη κατάσταση».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Η Super League ψάχνει τον κορυφαίο του ΠΑΟΚ

Με την σεζόν να έχει ολοκληρωθεί η Super League ψάχνει τον πολυτιμότερο παίκτη του ΠΑΟΚ την φετινή αγωνιστική περίοδο,...

Στην ίδια κατηγορία