Mε τον Ζίβκοβιτς (στο 20΄ παρατηρήθηκε με κίτρινη κάρτα) ν’ αγωνίζεται για 77 λεπτά, η Σερβία ηττήθηκε με 3-0 από το Πράσινο Ακρωτήριο, σε φιλικό παιχνίδι, που διεξήχθη στη Λισαβόνα, και πιο συγκεκριμένα στο γήπεδο της Μπελενένσες.
Η Σερβία παρατάχθηκε με αρκετές απουσίες κόντρα στην αφρικανική ομάδα, που προετοιμάζεται για τη συμμετοχή της στο επερχόμενο Μουντιάλ.
Πλέον, ο Ζίβκοβιτς και οι συμπαίκτες πρόκειται να μεταβούν στην Τολούκα, όπου στις 4:00 το πρωί της Παρασκευής (ώρα Ελλάδας) θα δώσουν ένα ακόμη φιλικό, αυτή τη φορά κόντρα στο Μεξικό.
Αυτό σημαίνει ότι ο Ζίβκοβιτς θα τεθεί αντίπαλος με τον Σάντσες, συμπαίκτη του στον ΠΑΟΚ.




