Είναι ξεκάθαρο ότι ο ΠΑΟΚ όλες τις στραβές, τις αναποδιές και τις τραγωδίες που τον βρήκαν από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Απρίλιο δεν μπορούσε να τις αντιμετωπίσει τέλεια και χωρίς απώλειες. Σίγουρα όμως θα έπρεπε να τις διαχειριστεί καλύτερα.
Μία από τις λύσεις σε τέτοιες καταστάσεις προέρχεται πάντα από τις προσωπικότητες της ομάδας, από τους παίκτες που πάντα έχει περισσότερες απαιτήσεις στα δύσκολα.
Άργησαν λίγο κι αυτοί μέχρι την περασμένη Κυριακή. Τότε είδαμε τον Ζίβκοβιτς και φυσικά τον Παβλένκα να κρατάνε την ομάδα όρθια και τελικά να τους ακολουθούν και οι άλλοι ώστε ο ΠΑΟΚ να επιστρέψει επιτέλους στις νίκες.




