Στη Θεσσαλονίκη και στο γήπεδο της Τούμπας βρέθηκε μετά από 5,5 χρόνια ο Ιβάν Σαββίδης, που συναντήθηκε με τους παίκτες και τον προπονητή του ΠΑΟΚ, για να τους μιλήσει ενόψει της ιστορικής σεζόν των 100 χρόνων του συλλόγου.
Ο ισχυρός άνδρας της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ προχώρησε σε μια «πύρινη» ομιλία, με μηνύματα που είχαν πολλαπλούς αποδέκτες.
Ο επίσημος Δικέφαλος δημοσίευσε το βίντεο από την εντυπωσιακή άφιξη του Ιβάν Σαββίδη στην Τούμπα, τα τετ α τετ με τους παίκτες της ομάδας και ένα κομμάτι της ομιλίας του.
Δείτε το παρακάτω:




