Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Tuesday, June 9, 2026

Η χαρά του Μπαπέ για την Πρωταθλήτρια Ευρώπης Παρί Σεν Ζερμέν

Δημοφιλή

O Κιλιάν Εμπαπέ τόνισε ότι δεν είναι στεναχωρημένος για την κατάκτηση του Champions League από την Παρί Σεν Ζερμέν. Τουναντίον, ο Γάλλος σταρ δήλωσε πως είναι χαρούμενος, θεωρώντας πως η πρώην ομάδα του άξιζε να βρεθεί στην κορυφή της Ευρώπης.

«Δεν έφυγα πολύ νωρίς, η ιστορία μου με την Παρί Σεν Ζερμέν είχε τελειώσει. Δεν έχω πικρία, είχα φτάσει στο τέλος του δρόμου. Δοκίμασα τα πάντα και ήταν η μοίρα που έκρινε ότι θα έπαιρνε το τρόπαιο η Παρί χωρίς εμένα. Η κατάκτηση του Champions League από την Παρί δεν με επηρεάζει. Ήμουν χαρούμενος, πιστεύω ότι το άξιζαν», τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του για να προσθέσει με νόημα:

«Είχαν πολλά χρόνια που υπέφεραν. Ήμουν και εγώ εκεί. Έχω παίξει σε κάθε φάση του Champions League με την Παρί και το μόνο που μου έλειπε ήταν το τρόπαιο. Είναι η καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη, δεν θυμάμαι άλλη ομάδα να επικρατεί με 5-0 σε ευρωπαϊκό τελικό».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Ο Πλατινί κατέθεσε μήνυση κατά του Ινφαντίνο

Ο Μισέλ Πλατινί κατέθεσε τη Δευτέρα (8/6) μήνυση κατά του προέδρου της FIFA, Τζιάνι Ινφαντίνο, για «συκοφαντική καταγγελία» και...

Στην ίδια κατηγορία