Ο Ίγκορ Άρσιτς ανανέωσε την συνεργασία του με την ομάδα χάντμπολ του ΠΑΟΚ και στις πρώτες του δηλώσεις εξέφρασε την χαρά του για την παραμονή του στον Δικέφαλο.
Aναλυτικά όσα δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που παραμένω στην ομάδα για ακόμα μία σεζόν. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη τους. Θα δώσω όλη μου την ενέργεια και το πάθος για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της νέας σεζόν».




