Μία υπερπολύτιμη νίκη «καρπώθηκε» ο ΠΑΟΚ κόντρα στον Άρη με 3-1 στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής της Stoiximan Super League, τοποθετώντας τον στον -2 από τον πρωτοπόρο Ολυμπιακό στη βαθμολογική κατάταξη του ελληνικού πρωταθλήματος. Τάισον και Γιώργος Γιακουμάκης έβαλαν την υπογραφή τους στο τελικό σκορ με προσωπικά τους τέρματα, ωστόσο, ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς εκτός από τις 2 ασίστ που σημείωσε, φρόντισε να αφήσει το «στίγμα» του και πριν την έναρξη της τοπικής αναμέτρησης με τους «κιτρινόμαυρους» στα αποδυτήρια.
Σε στιγμιότυπο που αναρτήθηκε από την «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ, ο Σέρβος μεσοεπιθετικός επισημαίνει στους συμπαίκτες του σε ομιλία του μεταξύ άλλων ότι «πάμε να τους… καταστρέψουμε, να πιέσουμε, να παίξουμε το ποδόσφαιρό μας. Αν δώσουμε το 200% των δυνατοτήτων μας στο γήπεδο, πιστέψτε με στο τέλος θα είμαστε όλοι χαρούμενοι».
Δείτε παρακάτω το στιγμιότυπο που ανάρτησε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ στα κοινωνικά δίκτυα που διατηρεί:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.




