Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Tuesday, June 16, 2026

Η αρχηγική ομιλία του Αντρίγια πριν τον Άρη (video)

Δημοφιλή

Μία υπερπολύτιμη νίκη «καρπώθηκε» ο ΠΑΟΚ κόντρα στον Άρη με 3-1 στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής της Stoiximan Super League, τοποθετώντας τον στον -2 από τον πρωτοπόρο Ολυμπιακό στη βαθμολογική κατάταξη του ελληνικού πρωταθλήματος. Τάισον και Γιώργος Γιακουμάκης έβαλαν την υπογραφή τους στο τελικό σκορ με προσωπικά τους τέρματα, ωστόσο, ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς εκτός από τις 2 ασίστ που σημείωσε, φρόντισε να αφήσει το «στίγμα» του και πριν την έναρξη της τοπικής αναμέτρησης με τους «κιτρινόμαυρους» στα αποδυτήρια.

Σε στιγμιότυπο που αναρτήθηκε από την «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ, ο Σέρβος μεσοεπιθετικός επισημαίνει στους συμπαίκτες του σε ομιλία του μεταξύ άλλων ότι «πάμε να τους… καταστρέψουμε, να πιέσουμε, να παίξουμε το ποδόσφαιρό μας. Αν δώσουμε το 200% των δυνατοτήτων μας στο γήπεδο, πιστέψτε με στο τέλος θα είμαστε όλοι χαρούμενοι».

Δείτε παρακάτω το στιγμιότυπο που ανάρτησε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ στα κοινωνικά δίκτυα που διατηρεί:

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη PAOK FC (@paok_fc)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Βιεϊρίνια-Μάτος: Ο στόχος της σύνδεσης του ένδοξου παρελθόντος με το μέλλον

Ό,τι κι αν γίνει, η υστεροφημία τους είναι εξασφαλισμένη. Ανήκουν στους legends του ΠΑΟΚ. Στους παίκτες που σημάδεψαν με...

Στην ίδια κατηγορία