Η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΠΑΟΚ μετράει αντίστροφα για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης, που θα διεξαχθεί την Κυριακή (24/5).
Η ΕΠΟ, μάλιστα πήρε την απόφαση ο τελικός που θα γίνει στο γήπεδο του Παναιτωλικού, να πραγματοποιηθεί παρουσία κόσμου, μοιράζοντας από 1.300 εισιτήρια στους φιναλίστ!
Ο τελικός, μάλιστα θα διεξαχθεί και με VAR, αφού η ΕΠΟ έκανε την σχετική πρόταση στις δύο ομάδες που την αποδέχθηκαν, με τον ΠΑΟΚ και τον Αστέρα Τρίπολης να καλύπτουν τα έξοδα.




